4 Ekim 2012 Perşembe

Almanyada Yüksek Ögrenim

Cogu gencimizim hayalidir yurtdisinda ögrenim görmek okumak . Amerika, Ingiltere eskiden en cok yurtdisi egitim icin rahabet alan ülkelerdendi. Son yillarda Bulgaristan, Norvec, Almanya gibi ülkelerde egitim acisindan ögrencilere cazip gelmeye basladi. Avrupa’nin yaslanin nüfusu ve kalifiye eleman ihtiyaci bu acidsan degerlendirildiginde yurtdisinda egitim almak isteyenler acisindan cazip hale gelmeye basladi. Özellikle Almanya gibi ekonomisi gelismils ülkelerde egitim almak isteyen ögrenciler Almanyada Egitim alanlarini arastirmakta ve tercih etmekte. Almanya’da üniversitelerin (egitimin) ücretsiz olusu ve iyi bir egitimden sonra bazi alanlarda Almanyada calisma imkani genclere cazip geliyor. Almanyada egitim almak isteyen ögrenciler, gencler dilerlerse almanyadaegitim.info adli websitesini ziyaret ederek detayli bilgi edinebilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdilik yok